.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس/ خنده های دیپلماتیک ظریف به کری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مهر 1392
این همه شهید واین همه مقاومت ؟
نا شناس 5 مهر 1392
خوشحالیم که به آمریکا میخندیم
رجب 6 مهر 1392
با سلام
ما هم شهید داده ایم و جانبازها و رزمنده ها به این انقلاب عزیز اهدا کرده ایم .آقای ظریف و سایر وزراء آقای روحانی از مدیران متعهد و توانمند و قوی در نظام ما هستند. با این حرفها باعث تفرقه و جدایی در حرکت نظام نشویم . به همدیگر اعتماد بکنیم و با بحثهای انحرافی ( از هر نوعی باشد ) به همدیگر ضربه نزنیم .شهید و ایثارگر متعلق به همه نظام است نباید با این بهانه منفعت طلبی شخصی و سیاسی بکنیم.
ای کسیکه دم از شهادت می زنی آیا میدانید که بیکاری و فقر در این مملکت بیداد می کند؟ بالاخره تا کی بایستی خانواده ها شاهد از دست رفتن بهترین فرزندان عزیز خود بخاطر فقر و بیکاری باشند . دیروز راه شهادت باز بود اما امروز راه اعتیاد و بزهکاری و ... .
آیا می دانید که دشمن اصلی ما آمریکا و اروپا و ... نیستند بلکه این غول بیکاری و فقر و گرانیهاو اختلاف طبقاتی و پارتیبازیها و ... است و می رود که بصورت خزنده و آرام آرام به بزرگترین تهدید امنیت ملی ما تبدیل شود . ؟ صبرمردم هم حدی دارد ؟ رهبر عزیز و ای خادمین انقلاب اسلامی به هوش باشید و نگذارید امنیت ما کشور ما ویران گردد ؟
ناصر 6 مهر 1392
آفرین بر این دیپلماسی عزتمندانه. و یاد آور می شوم من خود یک بسیجی جبهه رفته هستم ولی قرار نیست ملت با فقر و فلاکت تاوان بی مسئولیتی و سوء تدبیر یک عده را بپردازد که منافعشان را پشت ارزشها پنهان کرده و نانخور تحریم شدند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.